Type Here to Get Search Results !

Епископ Исихије: Клањајући се Крсту, ми исповедамо Његову силу и добијамо снагу да довршимо другу половину поста

У петак 1. априла, на празник Светог Симеона Дајбабског, служена је Литургија Пређеосвећених дарова и обављена исповест свештенства архијерејског намесништва колубарског у Храму Вазнесења Господњег у Мионици. Богослужењем је у молитвеном присуству Епископа ваљевског Исихија началствовао протојереј-ставрофор Живота Новитовић, а исповедници су били архимандрит Михаило, игуман манастира Јовања и отац Георгије, игуман манастира Лелић.


 Лепоти сабрања допринели су и ученици веронауке колубарског намесништва. „И ми ћемо ако имамо вере у Господа, и ако живимо по речи Његовој, и ми ћемо се вазнети на Небо, а дотле треба и да страдамо са Њим“, рекао је Епископ Исихије, подвукавши да нас води сила Христовог Крста. „Клањајући се Крсту, ми исповедамо Његову силу и добијамо снагу да довршимо другу половину поста“.

Са благословом Владике Исихија, пастирску поуку својој браћи упутио је протојереј Небојша Миливојевић, архијерејски намесник тамнавски, који је подвукао да је љубав на првом месту, те да је посао свештеника посао из љубави према Богу и људима. „Ми свештеници смо људи изабрани да бисмо чували верујуће и давали им духовну храну“. „У светим тајнама свештеник дејствује благодаћу Духа Светога“, подсетио је на величину Христових тајни отац Небојша. „Свештеник не може бити сваки човек него онај који је осетио позив, а то је унутрашњи осећај“, додао је беседник који је говорио и о свеоштем страху који влада међу људима.


Извор: Радио Источник