Type Here to Get Search Results !

Епископ Григорије: У сваком другом човјеку се крије наше спасење

У недељу 22. по Духовима, 5. новембра 2023. године у храму Светога архангела Михаила у Хамбургу Његово Преосвештенство Епископ диселдорфски и њемачки г. Григорије началствовао је светом архијерејском Литургијом. У чин протојереја произведен је парох хамбуршки, отац Алекса Милинковић.


- Само када зрно љубави подијелимо једни са другима, одједном се догоди рај и престане пакао. То је наш рај и пакао. Ако дијелимо са Лазаром, ако дијелимо са другим човјеком а сваки други човјек је наше Лазар онда ћемо наћи рај у своме срцу. Ако не дијелимо онда нам се може десити ово што каже ова страшна прича да нам се осуши језик и да молимо Бога да пошаље Лазара да само кап воде стави на наш језик да утоли нашу бол, нашу ватру. А ватра, та сувоћа увијек долази од не љубави, од непажње, од небриге, од самољубља, од себичности. Ето, браћо и сестре, шта учимо из ове приче, учимо да док ходимо кроз овај свијет, треба да у сваком другом човјеку видимо своје спасење. Као што је Он сам рекао ако једног од ових малих нахраните, посјетите, помилујете, ако једном од ових малих дате нешто, Мени сте дали каже Господ, ако њима не дате Мени нисте дали. Замислите каква је то невјероватна љубав Божија. Не каже дајте, Мени, Ја сам ваш господар, него каже дајте један другоме. Како је то једноставно а сви добро знамо како је то тешко, рекао је, поред осталог, Епископ Григорије у надахнутој омилији. 


Извор: Епархија диселдорфска и немачка