Type Here to Get Search Results !

Предстојатељ Пољске православне цркве подржао кијевске богословске школе


Његово Блаженство митрополит варшавски и све Пољске Сава упутио је 31. марта 2023. године писмо ректору Кијевске духовне академије и Богословије, архиепископу белгородском Силвестру, у којем је изразио подршку монасима Успенске Кијево-печерске лавре и Кијевске богословске академије које прогоне украјинске власти.


„Пољска православна црква је увек стајала и залаже се за каноничност Украјинске православне цркве“, посебно се наводи у писму митрополита Саве.„Ово што се данас дешава са Кијево-печерском лавром, другим манастирским средиштима, црквама и Вашом академијом израз је великог поробљавања и прогона Цркве“, сведочи предстојатељ Пољске Цркве.

„Ми тугујемо, узносимо молитве и придружујемо се свима који се моле и трпе прогон. Исус Христос је рекао: Ја сам био гоњен и ви ћете бити гоњени (Јн. 15,20), али запамтите: Ја сам победио свет (Јн. 16,33). Духовно се уједињујемо са монасима Кијево-печерске лавре и свима онима који страдају, дубоко верујући да ће Христово „сунце засијати и на Вашем прозору“, написао је митрополит Сава у име Пољске православне цркве, а наводу Удружење православних новинара.


Превод с руског редакција  портала "Ризница"


Извор: Рatriarchia.ru