Type Here to Get Search Results !

Литургијско сабрање у крагујевачком насељу Сушица


У уторак, 12. децембра 2023. године, на празник светих мученика Парамона и Филумена, Његово Преосвештенство Епископ шумадијски г. Јован служио је свету архијерејску Литургију у храму Светог великомученика Димитрија у крагујевачком насељу Сушица уз саслужење братства овога светога храма.


Звучни запис беседе


- Да се молимо Богу да заиста у заједници прослављамо Бога јер нам је Бог дао заједницу, дао нам је тог другог човека да се кроз њега спасавамо. Да будемо ни у чему саможиви и себични па ни у молитви. Свети Владика Николај је говорио: Господе, ако ћеш само мене да спасеш, а овај мој народ да бациш у пакао, немој Господе ни мене спасавати. Баци и мене у пакао јер да сам ја био бољи и они би били бољи. Да се боримо да будемо бољи али у смирењу кроз веру и кроз љубав, рекао је Епископ Јован. 


Извор: Епархија шумадијска