Type Here to Get Search Results !

Епископ Григорије: Немојте изгубити љубав

Његово Преосвештенство Епископ диселдрофски и њемачки г. Григорије служио је Свету архијерејску Литургију у Саборном храму Светога Саве у Берлину, у другу недјељу Великога поста, 31. марта 2024. године.


-  Једном приликом био сам код једног Светог Божијег човјека, код Јосифа ватопедског, у његовој клини на Светој Гори. Питао сам га шта је најважније а он ми је рекао немој да изгубиш љубав. То сам знао и небројно пута већ чуо од наших учитеља али ме је по томе ухватио за руку и рекао немој никада да изгубиш храброст. То ми је у том тренутку било ново. Онда је он наставио да говори са осмјехом али ми је све више и више стезао руку да не бих заборавио то што ми говори. Ако изгубиш храброст онда ћеш се обесхрабрити, а ако се обесхрабриш онда ћеш се разочарати а ако се разочараш онда ћеш бити малодушан а ако си малодушан онда ће те ухватити у своју мрежу депресија и бићеш непомичан и заробљен - рекао је Епископ Григорије. 


Извор: Епархија диселдорфска и немачка