Type Here to Get Search Results !

Епископ Јован: Ми своју веру треба да држимо на делима

У четвртак, 6. јуна 2024. године, Његово Преосвештенство Епископ шумадијски Господин Јован служио је свету архијерејску Литургију у храму Светог Луке Кримског у “Заводу за смештај одраслих лица” у крагујевачком насељу Мале Пчелице.


Звучи запис беседе


Епископу су саслуживали: јеромонах Михаило из манастира Тумане, протојереј Милан Петровић, јереј Владан Вуковић, јереј Ненад Милојевић и протођакон Иван Гашић. Пре почетка Свете литургије, Епископ је осветио звоно за храм, док је у току службе пререзао славски колач који су припремили запослени и штићеници ове установе.

- Ми своју веру треба да држимо на делима и да делима својим покажемо да верујемо. То што ћу се бусати и говорити да сам хришћанин православац не значи ништа ако то не спроводимо у дело. Ако смо православци и Светосавци треба тако и да живимо. Потребно је то осећање према другоме. У самој ствари у цркви Христовој, треба да буде оно наше, а не моје. Ако истичемо себе и све док ја не заменимо са ти, нећемо бити на исправном путу. Ми треба да се огледамо једни у другима и то значи да ако смо здрави, помогнемо једни другима, ако смо учени треба помоћи ономе који није. Апостол Павле и каже да је у немоћима јак, то значи да је јак када је немоћан да чини зло другоме - рекао је Епископ Јован у беседи. 


Извор: Епархија шумадијска