Type Here to Get Search Results !

Митрополит Јован: Само је Христов пут истина

 

Дана 17. јула 2024. године на празник Светог Андреја Критског и Светог Саве Горњокарловачког, Његово Високопреосвештенство Митрополит шумадијски г. Јован началствовао је свештеним евхаристијским сабрањем у крагујевачком насељу Бресница у храму Светог Јоаникија Девичког. Шумадијском Митрополиту саслуживали су јереј Милош Ђурић и ђакон Стефан Јанковић.


Звучни запис беседе


- Често, по својој слабости, мислимо да други треба да нам чине добро, да нас поштују и шта све не, а ми нисмо другима дужни починити исто. Да би задобио све то, мораш то и да зарадиш, што би рекао наш народ. Мораш волети другога, ако хоћеш да тебе други воле. Сви ми у животу волимо, на пример, да неко каже неку лепу реч о нама, али то обавезује и тебе и мене да о другоме кажемо добру и лепу реч. Ако сејемо добру реч, добре речи ће нам се вратити. Ми не желимо да нам други чине зло, већ добро, а то прво ми морамо чинити - истакао је у беседи Митрополит Јован. 


Извор: Епархија шумадијска