Type Here to Get Search Results !

Митрополит Јован: Нека нам Господ помогне да истрајемо на путу спасења

У суботу 27. јула 2024. године, Његово Високопреосвештенство Митрополит шумадијски Господин Јован, служио је свету Архијерејску Литургију у храму Светог великомученика Димитрија у Лесковцу Колубарском. Архијереја је дочекао велики број верног народ са децом.


Звучни запис беседе


Епископу су саслуживали: протојереј-ставрофор Видо Милић, протојереј Дејан Марковић, протонамесник Душан Мучибабић, јереј Огњен Козлина, протођакон Никола Урошевић и ђакон Стеван Илић.

- Нека Господ нама помогне да мало оставимо то своје его и ослушнемо шта нам Господ каже. Ко је год пошао за Христом и ишао за Њим, никада пропао није. Сетимо се само Апостола, неписмени људи, рибари а када их је Господ позвао оставили су све, породице, дом. То је велико, браћо и сестре па пошли за човеком кога не знамо. Они су осетили, кроз Духа Светога, кроз његов милозвучни глас да је испред њих спасење. Ми, док смо у Цркви, док је слушамо, ми смо на путу спасења. Нека нам Господ помогне да истрајемо на путу спасења, а да би истрајали, морамо да истрајемо на путу јевањђеља, истина, а не обмане и лажи. Зато је једино Хрстос могао да каже, Ја сам пут истина и живот. Да стално себе испитујемо. Да ли смо прихватили позив да идемо за Њим. Христос прима чисто, смирено срце. Ако би Христа уселили у себе, треба нам јевањђељска чвреста вера. Ми вером усељавамо Христа у срца - рекао је у беседи Митрополит Јован. 


Извор: Епархија шумадијска