Type Here to Get Search Results !

Епископ Јован: Живот у Христу подразумева да Бога примимо у своје срце

Дана, 9. новембра 2022, Његово Преосвештенство Епископ шумадијски Господин Јован служио је свету архијерејску Литургију у храму Светог Јоаникија Девичког у крагујевачком насељу Бресница на празник Светог мученика Нестора и Светог кнеза Андреја Смоленског.


Звучни запис беседе


Његовом Преосвештенству саслуживали су протојереј Саша Антонијевић, јереј Милош Ђурић и протођакон Иван Гашић, док је за певницом појао протојереј Драгослав Милован.

Његово Преосвештенство Епископ шумадијски Господин Јован обратио се верном народу надахнутом беседом и, између осталог, рекао: Христос од нас тражи не само да се ослањамо на његову моћ, на његову помоћ и његову силу, која нам је заиста нопходна, већ и сами да показујемо своје подвиге, свој труд и своју жељу да будемо са Христом. Кад ми то све покажемо онда заиста ми вером усељавамо Бога у себе и онда Бог живи у нама. Онда се ми предајемо Богу. А кад ми себе предајемо Богу ми онда предајемо и оне које су поред нас јер се молимо за њих.


Извор: Епархија шумадијска