Type Here to Get Search Results !

Епископ Јован: Да једни према другима имамо љубави и самилости


У Диселдорфу, 26. марта 2023. године Свету архијерејску Литургију служио је Владика хумски Јован, викарни Епископ Владике Григорија, уз саслужење братства храма Светога Саве. Беседу на Јеванђеље произнео је Владика Јован, узневши молитве Господу да нас све споји у једно свето тело Господње.


- Драга браћо и сестре, ми који смо поверовали у Господа Исуса Христа, ми који смо поверовали у васкрсење из мртвих, поверовали смо у то да је у Христу све могуће и да оно што нам он заповеда, није оно што ми сами од себе чинимо, већ то чини само Он кроз нас. Он нам шаље дар Духа Светога, да ми њиме и у њему чинимо све, да дишемо и живимо Духом Светим, да се не ослањамо сами на себе већ на Онога који је изнад сваке наше снаге и могућности. Ми треба да се ослонимо на Њега, који нас је позвао на ово свето место да нас све уједини у своје свето тело, како бисмо једни друге доживљавали као једно свето тело и да једни према другима имамо љубави и самилости, рекао је Епископ хумски Јован у беседи. 


Извор: Епархија диселдорфска и немачка