Type Here to Get Search Results !

Протопрезвитер Миајло Бацковић: Walter Mayer

Како опет подјелити и посвађати српски народ?


У својој жељи да додатно подјеле и посвађају,ових дана том се хору придружио и извјесни господин Walter Mayer новинар недељника “Špigel”.

Тражио је интервју самном и наравно, свјестан ризика, пристао сам. Питања су му била пуна мржње, а моји одговори искрени и смирени. Јуче ми послаше његов прљави текст пун лажи и конструкција,иако сам тражио текст на ауторизацију прије објављивања, он то наравно није урадио и објавио текст о предсједнику Србије….

Очигледно је да је наручилац текста желио да покаже како у Црној Гори има свештеника који су “против Србије” и тиме се понови стара матрица…

Али то је већ виђено, некад је то на жалост и успјевало..

Није тачно да сам изјавио оно што је он “цитирао” лаж је све што је написао извлачећи вјешто из контекста разговора који је трајао бар два сата само пар конструкција..

Не постоје истомишљеници по мени већ сличномишљеници,ми се међу собом можемо и не морамо слагати са одређеним политичким потезима,али оно што је СИГУРНО то је да нам не требају тумачи наших мишљења.

Србија је увијек била и биће држава нашег народа,једног истог као и ми! Двије државе су бивале и раније, и два краља,али народ је био и остао један!

Можда би ова лаж била и прихватљива да није од наших “старих пријатеља” Њемаца!

Било је и биће Валтера али је сигурно да су пролазни ма како моћно изгледали у датом тренутку.

У контексту шире геополитичке слике ова и сличне провокације су јасне јер долазе са стране такозваног Запада, надам се да је свима јасно да то неће престати и да ће удари на Српски народ и Српску Цркву бити све већи,а притисци на предсједника Србије све јачи. Вјерујем да ћемо се томе одупријети и остати сложни а кад браћа у Украјини престану да се међусобно убијају зарад интереса некаквих Waltera и превлада разум,све ће у свијету бити много другачије на геостратешком плану!

До тада нека нам Бог да смирења, разума, трпљења, братске слоге и љубави!


Протопрезвитер Миајло Бацковић


Извор: Ин4с

Рубрика