Type Here to Get Search Results !

Престони празник храма у Штутгарту


У недјељу, 17. септембра 2023. године литургијским слављем прослављена је храмовна слава Сабор Срба светитеља. Светом архијерејском Литургијом началствовао је Његово Преосвештенство Епископ диселдорфски и њемачки г. Григорије уз саслужење свештенства и вјерног народа парохије. Након богослужења, у градској сали освећена су славска знамења и приређено је послужење за све присутне уз народно весеље.


- Сви смо ми људи од крви и меса, као што су били и ови оци наши. Колико могу да сагледам након дугог живљења у Цркви, и након много падова и успона у животу, постоји само једна истина, када смо у питању ми људи и наше моћи и немоћи, када је у питању Бог и Његова моћ, када је у питању наше добро и наше зло, и када је у питању уопште добро и зло, сви ми мислимо, сви имамо то искуство да гријех има моћ, да зло има моћ. Али истина је у сљедећем, гријех и зло немају моћ уколико им ми ту моћ не дамо. Ми смо ти који чинимо да гријех постоји, да зло постоји. Само по себи зло неће моћи да постоји. Дакле, да научимо једну необичну истину, гријех нема моћ, гријех нема моћ да савлада човјека, уколико човјек не храни гријех својим моћима које су му дароване, рекао је Епископ Григорије у беседи. 


Извор: Епархија диселдорфска и немачка