Type Here to Get Search Results !

Свети Симеон Солунски: Тумачење молитве „Господи помилуј“ (одломак)

Господе помилуј. Покажи милост своју, Господе мој, на мени грешноме, у жалосном стању у коме се налазим, и опет ми дај благодат своју.


Дај ми дух силе да би ме укрепио у супротстављању искушењима ђаволским и мојим рђавим греховним навикама.

Дај ми дух савета како бих дошао себи, освестио се и исправио.

Дај ми дух страха како бих се бојао да те жалостим и како бих испуњавао заповести твоје.

Дај ми дух љубави како бих те волео и како се више не бих удаљавао од твоје близине.

Дај ми дух мира како бих сачувао мир у души својој, како бих сабрао све помисли своје и остао у тиховању, избегавајући мучење мислима.

Дај ми дух чистоте како би ме сачувао чистим од сваког оскрнављења.

Дај ми дух кротости да био имао тиху нарав у општењу са братијом својом, Хришћанима и како бих се уздржавао од гнева.

Дај ми дух смирења како о себи не бих мислио високо и како не бих био горд.


Свети Симеон Солунски, Тумачење молитве „Господи помилуј“

(Добротољубље, том 5)

Рубрика