Type Here to Get Search Results !

Митрополит Јован: Ако је Христос нама на првом месту онда нема чега да се плашимо


У петак, 21. јуна 2024. године, на Оданије празника Вазнесења Господњег, Његово Високопреосвештенство Архиепископ шумадијски и Митрополит крагујевачки г. Јован служио је Свету Архијерејску Литургију у храму Свете Петке у крагујевачком насељу Виногради уз саслужење братства овога светога храма.


Звучни запис беседе


- Ако је Христос нама на првом месту онда нема чега да се плашимо осим греха непокајаног и осим себе саможивога и себичнога. Зато, данас када вршимо Оданије Вазнесења, да и ми стално спомињемо: Узнеси се на небеса Боже и нека по целој земљи буде слава Твоја. И сетимо се овог дивног завршетка кондака који смо данас чули и отпевали последњи пут у овој години где каже: Ја сам са вама и ако сте ви самном немате потребу да се бојите. Тамо где где је Христос тамо је Сила, тамо је моћ, а није сила у мојој гордости и сујети. Сила је у смирењу и вера се не брани речима него се брани смирењем и животом по тој вери. Нека нам Господ помогне и празник Вазнесења. Да се сећамо да треба да се узносимо али не само од године до године кад прослављамо Вазнесење него свакога дана да иштемо и кажемо „Подигни ме Боже, пао сам“. Завапи Богу и Бог ће те чути. Ако заиста желиш да будеш спасен Бог ће те спасити - рекао је у беседи Митрополит Јован. 


Извор: Епархија шумадијска