Type Here to Get Search Results !

Патријарх српски Иринеј: Радује ме што сам са Патријархом антиохијским Јованом у Црној Гори

Његова Светост Патријарх српски г. Иринеј казао је 15. октобра 2018. године у обраћању медијима у Цетињском манастиру да се радује што је у Црној Гори заједно са Патријархом антиохијским и свега Истока Јованом X.

-Био сам пре 1969/1970. године управник у Острогу, те сам тада имао прилику да посетим готово целу Црну Гору из које је и моја мајка пореклом, тако да имам блискост са Црном Гором. Радује ме што је садашња Црна Гора у односу на тадашњу у погледу Цркве нешто што је нормално за Црну Гору, да има живу Цркву, да има свештенство, монаштво. Посебно ме радује што сам у прилици да будем овде заједно са Патријархом антиохијским, Патријархом древне хришћанске апостолске Цркве, који нам свима доноси благослов свој и Његову жељу да у нашем народу владају слога, мир и љубав, оно што је нормално јер смо један народ, иако смо подељени, али то не значи да смо раздељени. Треба једни друге да помажемо и да будемо народ какав Господ и наша историја очекују и желе, поручио је Његова Светост.