Type Here to Get Search Results !

Уганда: Свештеник мисионар о. Силуан (Браун) брутално нападнут у својем дому


Оснивача добротворне организације Православна Африка и свештеника мисионара у Уганди, јеромонаха Силуана (Брауна) 14. децембра 2023. увече брутално је напао провалник с мачетом у његовој кући.


Отац Силуан пише:

„Просим ваше молитве, јер сам у болници; један мушакарац је упао у кућу и почео да ме удара мачетом. Срећом, није била много оштра, иначе би ми вероватно одсекао руку (мислим да ми је ишао према глави, али у борби само ме је ухватио за раме)…

Како било да било, имам прилично велику убодну рану и веома болну главу од неколико удараца у борби која је настала... И веома болно раме. Прилично сам сигуран да ће ме, када адреналин престане, болети много више него сада.“

Отац Силуан је бивши полицајац и војни ветеран маринаца, који је служио у Фалуџи, и мада су га повреде из Ирака делимично онеспособиле, успео је да се одбрани од свог нападача.

Отац Силуан, који већ дуги низ година ради са афричким свештеницима и мисијама преко добротворне организације Православна Африка коју је основао и којом руководи, био је добро свестан опасности служења у Африци пре него што је рукоположен и послан да служи при Благовештењској цркви на острву Букаса, у Уганди, под Руском православном заграничном црквом пре неколико година (имати на уму да је РПЦЗ присутна у Африци од пре него што се поново сјединила са Московском патријаршијом 2007. године, тако да њене цркве и мисије нису у саставу Московског афричког егзархата).

Православни мисионарски центар Свети Јован Чудотворац такође је основан на Цвети 2022. године, с циљем стварања економски независне групе афричких црквених радника.


За наш портал превод са енгелског приредио:

протођакон Радомир Ракић, 

сарадник информативно-катихетског портала "Ризница"


Извор: Оrthochristian.com