Type Here to Get Search Results !

Маријана Маја Бабовић: Благо мени

У сусрет празнику Рождества Господа нашег Исуса Христа, који је био и дан рођења светопочившег митрополита црногорско-приморског Амфилохија, доносимо песму Маријане Маје Бабовић, посвећену светопочившем митрополиту Амфилохију.

* * *

Повезан садржај:

Маријана Маја Бабовић гост Радио-Светигоре

Благо мени


Молитвени вход су свијетом божанствени

гледали народи, да будућност памти

како једна земља једном душом пламти

сабрана крај Ђеда с ријечју - благо мени!

Молитвени вход су свијетом божанствени...


Ријечи одмјерене, а поглед чувствени,

голуб, симбол мира, слијетао је на те.

Успио си да те вјековима памте,

топло си грлио ријечју - благо мени.

Ријечи одмјерене, а поглед чувствени...


Дв'је владике наше позваху те к себи

о Лучину дану, а о твојој слави...

Стадо твоје неће никад заборавит' -

за слободу вјечно захвални смо теби!

Дв'је владике наше позваху те к себи.


Када смо те тада, у час безвремени

пратили са земље, памтећ разговоре

Господ те је, благо отварајућ дворе,

позвао ка себи ријечју - благо Мени...

Када смо те тада у час безвремени...


А са неба ти си у нас мило гледô,

кличемо ти - благо нама с Тобом, Ђедо!


Приредила редакција портала "Ризница"