Type Here to Get Search Results !

Невена Милосављевић: Круг


У оквиру рубрике "Поезија" на нашем порталу, доносимо песму наше младе песникиње Невене Милосављевић из Косовске Митровице.

Повезан садржај: 

Биографија Невене Милосављевић

Невена Милосављевић: Молитва у посту

Невена Милосављевић: Под обронцима Неба

Невена Милосављевић: Боже

Невена Милосављевић: Свака издаја ближњег равна је Јyдиној издаји

Невена Милосављевић: Круна од трња (Монолог с Господом)

Невена Милосављевић: Благодатни огањ

Невена Милосављевић: Спознање вере

Невена Милосављевић: Напитак бесмртника

Невена Милосављевић: Свети Георгије убива аждаху

Невена Милосављевић: Обнови се у мени

Невена Милосављевић: Беседа под Гором Вазнесења


* * *

Круг


Рекли су: ,,Не враћај се ономе од чега те је Бог ослободио“...

А ја пригрлим свој бол и ране, 

Као хармонијски вал лукобране, 

И зимујем.


Зимујем, бесмислено дуго, док календар надгорева над пећницом, 

Гужвам речи у снове, пуна су ми уста снова. 

А срце окова. 


И кад помислим да свет нема смисла, 

Да ватрена кугла из Откровења прети, 

Тад смисао до немогућег узлети, 

И битише. И иска. 


Тумачим кишу и тротоаре, 

И све излишно, клише репертоаре, 

Што ми са намером неко потура, 

А ја изнова загризем.