Type Here to Get Search Results !

Невена Милосављевић: Обнови се у мени


У оквиру рубрике "Поезија" на нашем порталу, доносимо песму наше младе песникиње Невене Милосављевић из Косовске Митровице.

Повезан садржај: 

Биографија Невене Милосављевић

Невена Милосављевић: Молитва у посту

Невена Милосављевић: Под обронцима Неба

Невена Милосављевић: Боже

Невена Милосављевић: Свака издаја ближњег равна је Јyдиној издаји

Невена Милосављевић: Круна од трња (Монолог с Господом)

Невена Милосављевић: Благодатни огањ

Невена Милосављевић: Спознање вере

Невена Милосављевић: Напитак бесмртника

Невена Милосављевић: Свети Георгије убива аждаху


* * * 


Обнови се у мени


Обнови се у мени, истрчи из сна, умири...

Умири ми чекање и дрхтаја трнце, 

кад окати месец кроз гране провири,

тражећи страха макар једно зрнце. 


Обнови се у мени, почуј славујев пев,

нек се распрсне ехо, као перле с огрлице, 

нек убије ми кајање, кривицу и гнев, 

све тужне маске што ми скрива лице. 


Обнови се у мени, васкрсни и крени,

без крила, у зеницу сиђи са фреске, 

коракни, зашушти, обнови се у мени!


Обнови се у мени, фрагменту сени, 

мозаично заискри изнад олтара,

у срце вазнесени, обнови се у мени!